torstai 25. kesäkuuta 2015

Vanhoja kuvia

Tässä postauksessa esittelen teille vanhaa minääni vuosilta 2012-2013.


Tämä kuva on otettu vuoden 2012 toukokuussa. Olin vasta värjännyt hiukset. 






Mutta ei mennyt kuin kuukausi ja halusin hiuksiini vaihtelua (taas) ja värjäsin blondiksi. Blondina pysyin muutaman kuukauden, kunnes..



..Värjäsin hiukseni takaisin tummiksi :D En osannut päättää mikä väri sopisi minulle tai mihin en kyllästy samantien. Tyyli minulla näinä aikoina oli hyvinkin yskinkertainen, sekä pukeuduin joskus hyvin elegantisti. Tykkäsin käyttää todella paljon tehostevärejä pukeutumisessa. Bleiserit olivat minun luottovaate, sekä hienot topit. 


Tämä kuva on juhannukselta vuonna 2013, jolloin minulla oli jo mustat hiukset. Kuvassa myös Krisse ja Kirsi. 

 Tämä kuva juhannuksen jälkeen viikkoja myöhemmin. Kuten kuvasta näkyy tyylini oli silloin rokahtava. Mustat hiukset, paljon niittejä, revityt farkut, pääkalloja ja sun muuta. Tyyli siis muuttunut sitten vuodelta 2012. Nykyään tykkään puketua hyvinkin erikoisiin vaatteisiin ja ennekaikkea mukavan tuntuisiin vaatteisiin. 
Mutta siinä oli muutamia vanhoja kuvia. Täytyy myöntää että, on sitä vähän muuttunut vuosien varrella! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti