torstai 22. kesäkuuta 2017

KUULUMISIA



Ajattelin kertoa teille välillä hieman kuulumisia.

Tosiaan jäin kesälomalle noin kuukausi sitten. Jäin niinsanotulle omalle lomalle muutamaa päivää aiemmin, sillä olin ennen loman alkua viikon Ylä- asteella sijaisena. Opetin viikon verran liikuntaa sekä terveystietoa. Aiemmin olen ollut koululla töissä (ala- asteella), joten hieman jännitti jopa pelotti kuinka viikko aivan uudessa ympäristössä tulee menemään. Mutta kaikin puolin viikko meni mutkitta, mukavasti ja todella nopeasti! Voiku ois saanut olla pidempääkin!

Tässä aloin miettimään mitä kaikkea olen puuhastellut loman aikana ja totesin, että en juuri mitään merkittävää. Treenannut olen normaalin tapaan, tavannut ystäviä, ottanut aurinkoa (silloinkuin se on paistanut), syöny jäätelöä (viime viikolla melkein joka päivä, jaiks!), juhlinut ystävän synttäreitä, käynyt töissä (yhden päivän hyllytyshommissa Prismassa) ja ottanut rennosti.





Minulla jäi kesälomalle voimistelun valmennushommat noin kuukausi sitten jolloin oli kevätnäytös. Jatkan saman ryhmän valmentamista taas syksyllä ja toivottavasti niin pitkään kuin Kajaanissa asun. Samaan aikaan jäin lomalle myös jumpan ohjauksista mitä pidin vuoden verran (kahvakuulaa ja miesten liikuntaa). Syksyllä jatkuu samassa paikassa ainakin tunnin verran viikossa uudella tunnilla, josta kerron lisää myöhemmin! 

Mitään pidempiä reissuja ole ole vielä tullut tehtyä, ainoastaan Iisalmi- Kuopio sektorilla oon pyörinyt. Tuleva juhannus joka kolkuttelee jo ovella, aion viettää etelässä mökillä hyvässä seurassa! 

Kesän suunitelmiin kuuluu treenaamista, rästiin jääneiden kouluhommien tekemistä, ystävien seurasta nauttimisesta sekä pieniä reissuja tehden. Saattaa jopa kuulostaa jonkun korvaan tylsältä mutta minulle juuri sopivaa tekemistä kesälle. 

Minulle siis kuuluu tällä hetkellä hyvää, ainut huono asia, että taisin hieman rikkoa yläselkää tänä aamuna.. Auts! Aamulla heräilin, vaihdoin asentoa ja silloin alkoi kova kipu yläselässä lapaluiden läheisyydessä. Kipu on jatkuvaa ja tietyissä asennoissa kipu yltyy. Toivottavasti kipu menee mahdollisimman pian ohi pelkällä levolla ja venytyksillä. Mutta kuten olen kuullut sanottavan, jokin asia tapahtuu kun sitä vähiten odottaa ja tässä kohtaa pitää kyllä paikkaansa! En olisi rehellisesti sanottuna uskonut heti, että sängyssä ollessa voi loukata ittensä, heh :D 

Mutta oikein mukavaa Juhannusta kaikille! :) 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti