perjantai 13. helmikuuta 2015

Hello!

Lupasin teille aikaisemmin että teen postauksen jossa kerron itsestäni, joten tässä postauksessa kertoilen itsestäni enemmän. Ensin pikaisesti viikon kuulumisia tähän väliin, ja aloitan parilla kuvalla.



Tänään sain töissä pari pääsylippua Angry Birds -activity parkkiin, katsoo milloin tulee sinne sitten mentyä. Viikko töissä lasten parissa on mennyt todella nopeasti ja mukavasti. Olen päässyt oppitunneille apuopettajaksi ja iltapäiväkerhoon touhuamaan lasten kanssa. 

Kävin myös cheerdanceharkoissa tiistaina ja sekin oli mukavaa. Ajattelin käydä myös toisissa harkoissa katsomassa meininkiä ja päättää silloin lopullisesti jatkanko harrastuksen parissa. Harmitti vain kuin oli aivan uusia hyppyjä ja piruettiharjotuksia, niin sen seurauksena ovat jalat kipeänä ja jumissa. 

Eilen minua kysyttiin töihin Rajalan koulun musiikkiluokkien konserttiin mikä oli iltasella. Pääsin konserttisalin tarkkaamoon kuvaushommiin. Toisin sanoen kuvasin koko konsertin ohjailemalla kameroita. Se oli todella mukavaa ja aivan uutta hommaa, sillä en ole aikaisemmin edes käynyt tarkkaamossa saatikka kuvannu mitään konserttia. 



Seuraavaksi enemmän minusta.





Olen 22 -vuotias tyttö Pohjois-Savosta joka on eksynyt Iisalmesta Kuopioon nyt tammikuun aikoihin. Yläastetta kävin sekä Sonkajärvellä että Vieremällä. Vieremällä kävin 8. ja 9. luokan. Hain 9. luokalla Iisalmen ammattikouluun sisustajaksi ja sinne myös pääsin. Kävin siellä koulua vähän yli 3 vuotta ja amiskan aikana muutin Iisalmeen kun olin täyttänyt 18v. Muutin Krissen ja Kirsin kanssa kimppakämppään Iisalmen keskustaan ja siellä asustelin opiskelujen loppuun. Valmistuin ammattikoulusta vuonna 2011. 

Ammattikoulun jälkeen muutin heti Savonlinnaan, ja siellä asustelin parisen vuotta töitä tehden ja opiskellen. Opiskelin vähän aikaa fysioterapeutiksi ammattikorkeakoulussa, mutta huomasin että se ei ole minun alani joten lopetin opinnot kesken ja tein töitä lopun aikaa. Olin töissä SOLilla jonkun aikaa tehden erilaisia siivoushommia esim. hotellissa ja junissa. Tein siivoushommia jo opiskelujen ohella joten olin ahkera tyttönen.

Asuttuani Savonlinnassa pari vuotta halusin takaisin kotikulmille. Muutinkin syksyllä 2013 hyvinkin nopeasti pois sillä halusin takaisin lähelle ystäviä ja perhettä. Tein muuton yhteydessä sisäisen siirron joten pääsin SOLille töihin Iisalmeen ilman sen kummempia työhaastatteluita tai muuta. Aloitin työt hyvinkin pian muutettuani takaisin. Tein töitä Iisalmessa jonkin aikaa ja vuonna 2014 tammikuun kuudes päivä olikin lähtö armeijaan ja siellä vietin vuoden. Tällä hetkellä olen Kuopiossa ala-asteella töissä, niin kuin edellisissä postauksissa olen jo maininnutkin.

Tässä oli pieni kertomus minusta ja mitä olen tehnyt, lisää luvassa myöhemmin.  



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti