lauantai 26. tammikuuta 2019

12 ASIAA JOITA EN OLE PALJASTANUT ITSESTÄNI




1. Kämpillä olen aina ilman housuja. Mikään ei ole sen parempaa, kuin saada housut pois ja olla pikkupöksysyillään.

2. Olen aina myöhässä. Vaikka valmistaudun johonkin lähtöön tunnin ja olen avaamassa ulko- oven lähteäkseni muistan, että AINIIN se asia pitää vielä tehdä.. Joten näin ollen olen taas myöhässä.

3. Olen taitava lakkaamaan kynnet. Rakastan laittaa joskus kynnet todella hienoiksi ja olen siinä melko taitava!

4. Olen sittenkin talvi ihminen! Olen tänä talvena todennut, että talvi on aika ihanaa aikaa. Voi jopa olla, että en odotakkaan kesää niin täpöillä mitä aiempina vuosina.


5. Salkkarit, Syke ja Yökylässä Maria Veitola. Ehdottomat sarjat mitkä pitää nähdä heti, kun uudet jaksot tulevat julki.

6. Kapulan EI laittaminen kassajonossa. Kyllä, tämä ärsyttää minua todella paljon jos edeassä oleva ei laita kapulaa, jotta voin laittaa omat ostokset hihnalle.



7. Kyylin salaa kaupassa ihmisten ruoka- ostoksia. Tää on oikeesti aika hauskaa puuhaa. Eniten kyyläilen ihmisten ostoksia kassajonossa. Jos joku ostaa selkeästi eväitä, niin pohdin missä hän mahtaa olla töissä tai mihin hän mahtaa sunnata noiden eväiden kanssa. Tekeekö joku muukin tätä, vai oonko ainoa?!

8. Vihaan sotkua. En tykkää yhtään sotkusta en edes pienestä. Haluaisin, että kämppä näyttää koko ajan todella siistiltä ja tavarat ovat prikulleen omilla paikoillaan.

9. En voi treenata ilman musiikkia. Salilla pitää aina olla musiikkia korvilla. Tämä takaa sen, ettei kukaan tule juttelemaan ja saan treenata rauhassa.

10. Kaikki tänne heti nyt! Kyllä, haluan kaiken tähän heti, NYYTT!! Mutta kun eihän se ole mahdollista, joten joudun vain elämään tämän luonteenpiirteen kanssa.

11. Ääntely. Minun on pakko äänellä oudosti kun venyttelen kroppaa aamuisin.

12. Olen aiemmalta ammatiltani SISUSTAJA. Jos haluatte kotiinne uutta ilmettä, miulle voi soittaa, haha! 



Ihanaa viikonloppua! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti